Întâlnire cu proaspeții antreprenori din cadrul Proiectului POCU – “Antreprenoriatul – şansa ta!”- ID 105931 – Comuna Floreşti

Proiectul POCU –  “Antreprenoriatul – şansa ta!”- ID 105931 – Comuna Floreşti, continuă la Florești și în cele 6 județe din Transilvania (Satu Mare, Maramureș, Sălaj, Bistrița – Năsăud, Bihor și, bineînțeles, Cluj). În perioada aceasta, munca echipei de implementare este la vârf, dar actorii principali sunt deja antreprenorii și firmele nou înființatea le acestora. Vă reamintim că au fost selectate 66 de Planuri de Afaceri, business-urile aferente beneficiind de un ajutor de minimis în valoare de maximum 40.000 de euro, pentru înfiinţarea de întreprinderi cu profil non-agricol în mediul urban.

Pentru a stimula activitatea firmelor nou înființate și pentru a crea punți de comunicare, de legătură și de schimb de experiență între noii antreprenori, la mijlocul lunii iunie, la Florești, a avut loc o întâlnire a Echipei de Implementare a proiectului cu beneficiarii / antreprenori. Într-o sală arhiplină au fost prezenți majoritatea antreprenorilor, aceștia aflând secretele unui business de succes de la speaker-ul motivațional Ovidiu Oltean. Mai mult, legat de modul de poziționare și interacționare al noilor firme pe piață, noii antreprenori au aflat detalii de la o persoană prin mâna căreia au trecut mii de Planuri de Afaceri, Veronica Danciu, fost director al Oficiului pentru IMM-uri Cluj. În final, reprezentantul legal al Proiectului, primarul comunei Florești, Horia Șulea, le-a urat noilor antreprenori să fie puternici, să aibă încredere în forțele proprii, să îndrăznească a fi curajoși, să se lase călăuziți spre realizarea propriilor vise și, atâta timp cât respectă Legea, să nu le fie teamă de nimeni și de nimic. De asemenea, primarul Șulea a punctat că Viitorul aparține celor care cred în frumusețea propriilor vise!.

Revenind la echipa de implemenatre a Proiectului, experţii din cadrul proiectului oferă sprijin şi consultanţă beneficiarilor cu privire la modul de implementare a afacerii, la modul de  respectare a planului de afaceri aprobat, la întocmirea documentaţiei de achiziţie a activelor, efectuarea cheltuielilor în conformitate cu planul de afaceri aprobat.

De asemenea, în această perioadă, în vederea implementării tuturor acestor factori, antreprenorii firmelor nou înființate beneficiază de sprijinul și consultanța oferită de experţii din cadrul proiectului. Aceștia oferă sfaturi beneficiarilor cu privire la modul de implementare a afacerii, la modul de respectare a planului de afaceri aprobat, la întocmirea documentaţiei de achiziţie a activelor, efectuarea cheltuielilor în conformitate cu planul de afaceri aprobat, crearea de locuri de muncă. Mai mult, activitatea specialiștilor de relații publice din cadrul proiectului, este în plină desfășurare. Aceștia, în cadrul întâlnirilor și discuțiilor cu beneficiarii antreprenori au în vedere promovarea întreprinderilor nou înfiinţate, precum şi crearea de legături şi colaborări cu alte entităţi economice în vederea susţinerii firmelor nou înfiinţate.

PRINT

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *