START UP

START UP OFFICE, ajutor european pentru înființarea și dezvoltarea firmelor

Fondurile europene gestionate de comuna Florești prin programul european România Start-up Plus “Antreprenoriatul – Șansa ta!” coordonat de Primăria Florești, județul Cluj au ajutat la inițierea și ulterior dezvoltarea a zeci de firme. De data aceasta ne vom focusa pe o firmă aparte. Una care, la rândul ei, ajută la înființarea de noi firme.   START UP OFFICE SRL oferă serviciile necesare oricărui antreprenor, atât la înființarea unei întreprinderi cât și pe parcursul funcționării acesteia, serviciile fiind axate pe promptitudine, profesionalism, flexibilitate și grijă permanentă pentru clienți.

 

Rep.: De ce o afacere pe cont propriu și de ce cu fonduri europene?

START UP OFFICE SRL: Obținerea de fonduri europene nerambursabile favorizează înființarea și dezvoltarea de întreprinderi, prin eliminarea dificultăților întâmpinate la începerea activității sau în cursul dezvoltării afacerii. De asemenea, prin aceste fonduri europene se creează un cadru favorabil pentru valorificarea posibilităților de dezvoltare economică și al stimulării mediului de afaceri prin noi afaceri care se adaptează cerințelor pieței.

 

Rep.: Este nevoie de curaj și de un strop de nebunie pentru a începe în România anului 2019 o afacere pe cont propriu cu finanțare europeană?

START UP OFFICE SRL: Este nevoie de curaj și de un strop de nebunie, cu atât mai mult cu cât fiind vorba de finanțare europeană ești obligat să respecți cu strictețe planul de afaceri aprobat și o serie de reguli stricte.

 

Rep.: Care a fost cea mai mare provocare în derularea primilor pași ? Cu ce probleme v-ați confruntat?

START UP OFFICE SRL: pregătirea angajaților în domeniu și funcționarea cu resurse proprii până la finalizarea achizițiilor de bunuri și servicii care au fost prevăzute în Planul de afaceri, au fost cele mai mari provocări pe care a trebuit să le rezolvăm.

 

Rep.: Care este specificul firmei? Cu ce se ocupă? Ce oferă clienților? Prin ce se diferențiază față de alte firme de profil? Ce oferă clienților?

START UP OFFICE TOOLS SRL: Biroul consultanță înmatriculări – modificări – radieri – autorizare activități oferă serviciile necesare oricărui antreprenor, atât la înființarea unei întreprinderi cât și pe parcursul funcționării acesteia, având la bază pregătirea profesională complexă și experiența de peste 25 de ani a întreprinzătorului în acest domeniu, precum și necesitatea prestării acestor servicii pe piață. Asigurăm servicii complete, de calitate și eficiente, în cel mai scurt timp, atât direct – utilizând portalul de servicii online al Oficiului Național al Registrului Comerțului, cât și prin platforma online proprie a firmei, în scopul obținerii de profit maxim, satisfacerea clienților, cu reducerea la minim a resurselor materiale necesare, protecția mediului, ceea ce necesită tehnologie avansată și costisitoare precum și experiență vastă în domeniu. Activitatea de informare prealabilă necesară inițierii serviciilor și preluare – predare efectivă a actelor se poate realiza la sediul sau domiciliul clienților, în beneficiul acestora, biroul nostru de consultanță având un astfel de avantaj în fața competitorilor, firma răspunzând cu promptitudine solicitărilor clienților.

De asemenea, funcționarea Biroului consultanță înmatriculări – modificări – radieri – autorizare activități asigură accesibilitatea tuturor profesioniștilor care apelează la serviciile Biroului la utilizarea tehnologiei informațiilor și telecomunicațiilor oferite de portalul ONRC, iar documentele de afaceri pot fi generate și gestionate în format electronic.

Rep.: Acum, în plină desfășurare a activității regretați demararea ei sau sunteți sigur de reușită?

START UP OFFICE SRL: Având în vedere obiectivul de activitate al firmei, serviciile oferite sunt necesare atât în perioade de dezvoltare economică cât și de declin, așa că ne-am propus să rămânem vreme îndelungată pe piață. În aceste zile și în urma ultimelor evenimente pot spune că am reușit acest deziderat !

Rep.: Care au fost cele mai plăcute și cele mai neplăcute momente din perioada de început și în general, de când ați demarat afacerea?

START UP OFFICE SRL: accederea la clienți noi în urma recomandărilor clienților existenți a fost un moment plăcut. Cât privește momentele neplăcute, am avut sincope cu unii dintre colaboratori, însă i-am înlocuit și am mers mai departe.

 

START UP OFFICE SRL

Tel: 0771-650.116

Email: contact@startup-office.ro

PRINT