START UP

Fii deasupra celorlalți. Fii ONFASHION!

Programul România Start-up Plus “Antreprenoriatul – Șansa ta!” coordonat de Primăria Florești, județul Cluj s-a dovedit a fi un succes real, zeci de firme fiind sprijinite financiar pentru primii pași pe piața concurențială. Una din acestea este purtătoarea bfrandului ONFASHION,  business care are ca obiect comercializarea online de imbracaminte, incaltaminte si accesorii pentru barbati.

Afacerile pe Internet sunt o realitate de care ar trebui să ţină seama orice companie, indiferent de dimensiunea acesteia. Evident, reţeaua globală este un mediu unificat pentru noile afaceri cu oportunităţi enorme şi destul de perspective. Simultan cu noile posibilităţi şi tehnologii de afaceri on-line, continuă să se aplice legile economice de bază şi strategiile de marketing.

Astăzi, concurenţa acerbă dintre companii le impune să identifice modalităţi de îmbunătăţire a eficienţei prin introducerea de e-Commerce în vânzări şi marketing, operaţiuni, de back-Office şi logistică. Internetul poate fi un instrument puternic, cu un impact extraordinar pentru comercializare, în cazul în care segmentul de business-ţintă presupune existenţa unui public compact, care are acces la web.

Internetul reprezintă o nouă oportunitate pentru optimizarea afacerilor în condiţiile crizei economice. E-Commerce poate ajuta IMM-urile in vederea concurari cu companiile mari prin furnizarea de noi nişe de piaţă, cu un segment de piaţă şi un număr de clienţi potenţiali destul de mare, ceea ce poate conduce la reducerea costurilor.

Prin acest proiect se doreste infiintarea unui magazin online specializat in comercializarea de imbracaminte, incaltaminte si accesorii pentru barbati. Intr-o lume in care se pune tot mai mult accentul pe aspectul exterior, pe imaginea noastra, in care moda se schimba continuu, hainele sunt un subiect de actualitate, indiferentca trebuie sa ne cumparam haine pentru serviciu, pentru concediu sau pentru un eveniment important. De aceea consider ca intotdeauna este binevenit un magazin de haine, mai ales daca ele urmeaza o linie anume.

Din punct de vedere a naturii orientarilor privind sfera serviciilor, societatea va apela la o strategie axata pe specializare (strategie focalizata), caracterizata printr-o sfera mereu dinamica a tipurilor de servicii oferite (orientarea spre mediul online, comunicarea cu clientii fara prezenta fizica a acestuia la sediul prestatorului).

Misiunea firmei nu se rezuma la trendul actual mondial ci si la calitatea deosebita a materialelor cu care furnizorii nostri lucreaza si pe care speram sa le oferim clientilor nostrii la cele mai bune preturi posibile astfel incat piata noastra sa creasca de la an la an iar noi sa fim capabili sa oferim la nivelul pretentiilor clientiilor nostri cele mai bune produse.

Misiunea societatii are la baza urmatorii piloni:

– Satisfactia clientilor – asigurata prin calitatea produselor si serviciilor oferite (asigurata de resursa umana calificata si sustinuta de materiale de calitate superioara, noi, performante)

– Imbunatatire continua – dezvoltarea societatii este conditionata de abilitatea de imbunatatire continua a activitatii firmei, a resursei umane direct productive si a antreprenorului/managerului

– „WIN – WIN” si Respect reciproc – crearea unui mediu propice desfasurarii activitatii si mentinerea unui contact permanent cu clientii si partenerii de afaceri; aceasta metoda asigura si o mentinere a vizibilitatii in piata.

Strategia firmei. In contextul unei economii de piata competitive, a aparitiei si dezvoltarii de noi metode de abordare a clientilor(spre exemplu orientarea spre mediul online, comunicarea cu clientii fara prezenta fizica a acestuia la sediul prestatorului, noi metode de promovare si vizibilitate), adoptarea unei strategii economice eficiente este esentiala in cresterea si dezvoltarea afacerii.

Strategia adoptata de solicitant este fundamentata pe urmatoarele directii:

– Sa permita o confruntare eficienta a intreprinderii cu alte societati similare de pe piata, in cadrul unui proces economic concurential si in conditiile unui mediu aflat intr-o permanenta schimbare

– Sa faca fata cu succes provocarilor si exigentelor sporite ale consumatorilor sub raportul calitate/pret

– Sa realizeze o perfectionare continua a structurilor existente astfel incat acestea sa fie cat mai bine adaptate noilor exigente impuse de modificarile de pe pietele de desfacere si cerintele crescande ale consumatorilor

 

www.onfashion.ro

0738 543 086

FB: https://www.facebook.com/onfashion.ro

PRINT